FLATDJUNGEL!

Tjena hoppsan hejsan på er geeks!

Det här är kanske min hundraelfte blogg men jag är trött på att aldrig kunna skriva vad man tycker och tänker innan folk kommer med komentarer om både det ena och det andra.
Först och främst , jag stavar som en kratta så om det är något du stör dig på , bye bye jag skriver inte för att du ska läsa vad jag skriver. jag skriver för att jag vill få ur mig massa skit som jag personligen får ta emot från folk dagligen.

Flata i en skithåla = du är på allas läppar hela tiden.
Vissa dagar helt fucking OKEY andra dagar , ta dig i rumpan och vänd om . !

jag är ganska flummig och i denna bloggen kommer du få läsa om mig mitt liv och mina vänner ,framförallt om min underbaraste homo vän som jag här i bloggen alltid väljer att kalla Angel!
hon är en ängel på jorden igår idag imorrn och för alltid!

se ya biatch , ja bits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0